Ga naar inhoud


dual pic16c84 kaart


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft iemand al met succes hiermee gewerkt?<BR>Ik heb op mijn oude d2mac kaart de master en de hex-chip geprogrammeerd op rb6, maar ..niente. Moet de slave misschien op rb0 worden gezet ? (ik heb altijd maar met 1 chip in d2mac gewerkt)<BR>graag een reactie. m.v.g. pb208

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wil je die kaartjes gebruiken voor IRDETO?<BR>Wat ik gedaan heb met mijn dual PIC kaartje is de 2e PIC vervangen door de EEPROM. de banen naar de 2e PIC niet juist waren doorgesneden, en draadbruggetjes gelegd.<BR>Als je de EEPROM op de juiste plaats zet, moet je maar 2 of 3 bruggetjes leggen.<BR>En het werkt!<P><BR>White Knight

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by White Knight:<BR><B>Wil je die kaartjes gebruiken voor IRDETO?<BR>Wat ik gedaan heb met mijn dual PIC kaartje is de 2e PIC vervangen door de EEPROM. de banen naar de 2e PIC niet juist waren doorgesneden, en draadbruggetjes gelegd.<BR>Als je de EEPROM op de juiste plaats zet, moet je maar 2 of 3 bruggetjes leggen.<BR>En het werkt!<P>Nee, het is voor seca. Het gaat om 2 files van een fransman, speciaal voor de 16C84<P><BR>White Knight</B><HR></BLOCKQUOTE><P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste,<P>Ik ben al een tijdje op zoek naar dit type HEX-files voor PIC16C84 (ex-d2mac) !<P>Kan je me zeggen waar je deze files kan downloaden?<P>Alvast enorm bedankt,<BR>Frank<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...