Gast Geplaatst: 19 april 2000 Delen Geplaatst: 19 april 2000 hi,<BR>ik heb een aston crypt module m.a.w. een ci seca module voor in een humax f1vaci.ik heb last van vastlopers op verschillende kanalen met het gevolg dat ik mijn ontvanger moet resetten.Wie heeft ook een aston crypt module en heeft tevens last van vastlopers.Er zou een "bug" in de software zitten.Komt er software die deze bug vervangt op de markt en lieftst dat men het zelf kan doen zoals de ci cam's van irdeto.Anders (buiten die vastlopers) werkt deze module redelijk goed.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 april 2000 Delen Geplaatst: 23 april 2000 Er komt binnen enkele dagen, zo is in ieder geval de verwachting van onze Engelse vrienden, een softwareupdate voor alle Aston CI's waar dus de vastloopbug uitgehaald is.<P>Afwachten dus maar....<P>Satwatcher<P> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten