Ga naar inhoud


Irdeto en PIC Card


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb een problem en weet niet hoe ik het moet oplossen. Mijn oude MM3 kaart voor heb ik omprogrammeerd met de "irpwnl.zip" files. beide PICs 16c84 en 24c16 heb ik onafhankelijk in mij PP1 Programmerer beschreven. Er zijn geen fouten opgetreden en een deel van de text van de 2416 was normal leesbaar. Als ik hem in mijn AD3000 steek gebeurd er niets en mijn decoder vraagt naar een kaart. Wat moet ik nog meer doen om mijn multimac 3 kaart (goldwafer) aan de praat te krijgen.<P>Ik heb mijn kaart ook aan de praat te krijgen met een ludipipo programmerer en de NTPicProg. Dit werk jammergenoeg ook niet. (write error, ik kan de chips wel uitlezen) . Alles hangt aan een IBM ThinkPad 755 (Pentium75) met windows95<P>Kan iemand mij helpen zodat ik hier in de bergen ook naar de nederlandse televisie kan kijken (buiten BVN)<P>mvg<BR>Gerard Dirks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een 16F84 genommen. Ook heb ik de aktuele HUMAX software gedwonloaded<P>Ook heb ik het zowel met een rb6 alsook een RB7 kaart geprobeert. Helaas blijft mijn receiver fragen. Met de originele kaart werkt de receiver.<P>Heeft iemand nog een tip?<P>mfg<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Martin Bishop:<BR><B>Gerard,<P>Als het echt een 16C84 is die erop zit werkt het niet, die heeft te weinig RAM geheugen. Werkt alleen met een 16F84.<P>Martin</B><HR></BLOCKQUOTE><P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles probeert.<P>Zowel de HUMAX software gedownloaded alsook de kaart met een 16F84 genomen. Ik heb het zowel met een rb6 alsook een rb7 kaart geprobeert<P>De receiver blijft vragen naar een kaart. De receiver werkt als ik een originele kaart neem.<P>Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?<P>mvg<BR>Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe staan de fuses?<P>Als je de pic en eeprom na het programmeren weer kan uitlezen kun je het resultaat ook effe sturen naar marty@sat4all.com, dan zien we snel genoeg of het met programmeren fout gaat.<P>Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...