Ga naar inhoud


24c16 v.v 24lc16


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou graag weten of er een verschil tussen beide 24c16 en 24lc16 voor het decoderen van de zenders?<P>Zou het verder iets uitmaken een serial PIC van het type 24c65 te monteren op mijn PIC kaart. Ik heb noch enige liggen.<P>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


de 24c16 heb ik geprobeerd . doet het hier <BR>niet . denk dat er iets is met het stroom verbruik. wat betreft de c65 denk dat die door de pic software anders moet worden aangesproken.<BR>maar zou zeggen prik hem erop en check het <BR>gr djazzy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het HUMAXEE.bin file geconverteerd naar .hex en in een 24c16 programmeert. Verder heb ik humax84.hex converteerd naar rb6 en mijn kaart werkt nu perfecxt.<P>(een beetje marginaal zijn de duitse zneders van premiere, misschien kommt daar noch eens een update)<P>Met een 24c65 is het mij niet gelukt om een werkende combinatie te krijgen. Ik zal komend weekeinde het noch eens proberen.<P>mvg<BR>Gerard<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by djazzie:<BR><B>de 24c16 heb ik geprobeerd . doet het hier <BR>niet . denk dat er iets is met het stroom verbruik. wat betreft de c65 denk dat die door de pic software anders moet worden aangesproken.<BR>maar zou zeggen prik hem erop en check het <BR>gr djazzy. </B><HR></BLOCKQUOTE><P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...