Ga naar inhoud


Welke procedure voor upgrade ci aston module


Gast

Aanbevolen berichten

Bij gebrek aan instrukties heb ik mn ontvanger een aantal keer uit en weer aan gezet, na de zesde keer begon de upgrade. Heb van anderen inmiddels gehoord dat als je gewoon op de transponder gaat staan de upgrade ook komt (kan wel 45 min duren). Als de upgrade begint krijg je een melding "telechargement" met een percentage.<P>Ik heb het op het hotbird channel gedaan, maar ik denk dat ieder kanaal van deze transponder werkt.<P>Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


hi, ergens gelezen.<BR>Aston will be upgrading<BR> the seca CI's over the<BR> satellite on the 28th of<BR> April. On hotbird it will<BR> be on 12.539 transponder.<BR> Also they will be using<BR> another transponder on<BR> Astra, but we haven't got<BR> the frequency. Please<BR> mail us if you know<BR> more...<BR>Helaas staat er niet bij:<BR>Welke procedure je moet volgen.<BR>heb je een geldige smartcard nodig?<BR>op welke zender van de transponder moet die staan?<BR>Graag meer duidelijkheid aub.<BR>Alvast bedankt.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...