Jump to content

Hoe laad ik een crd???

Guest

Recommended Posts

Hallo all<BR>Hoe laad je crd files in een jdm of phoenix<BR>programmer en hoe kan de keys wijzigen cq invoeren en updaten <BR>Ik bedoel dus als ik een bin file heb en ik wil er een andere cq een key toevoegen hoe <BR>moet ik dat doen ik gebruik jdm prog en winphoenix maar daar kan ik niks mee toch???<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

beste ruud:<P>ten eerste<BR>je heb een phoenix programmer nodig om een crd in je card te proggen en geen JDM<P>en uiteraad software, er zijn zoveel op het net te vinden, zelf gebruik ik de cardwizard<BR>met een nederlandse .ING file--> in het nederlands dus ;-) wel zo makelijk<P>1 kaart erin, hij leest gelijk en geeft ook aan of het een 1.2 of 1.6 is<BR>ik ga er vanuit dat je dus zo'n blauw MC kaart heb<BR>en dan doe je .crd openen, die je op het net kan vinden bij verschillende sites<BR>en uitvoeren je ziet de lampjes branden van je phoenix programmer als ie klaar is kaart eruit en dan in je ontvanger et voila<P>mocht je er niet inslagen om zo'n software cardwizard en de crd file e vinden<BR>kun je er de cardwizard 1212 van mij krijgen met een werkende 4in1 crd file ff email<P>mvg<BR><P>------------------<BR>

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.