Ga naar inhoud


Hoe laad ik een crd???


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo all<BR>Hoe laad je crd files in een jdm of phoenix<BR>programmer en hoe kan de keys wijzigen cq invoeren en updaten <BR>Ik bedoel dus als ik een bin file heb en ik wil er een andere cq een key toevoegen hoe <BR>moet ik dat doen ik gebruik jdm prog en winphoenix maar daar kan ik niks mee toch???<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


beste ruud:<P>ten eerste<BR>je heb een phoenix programmer nodig om een crd in je card te proggen en geen JDM<P>en uiteraad software, er zijn zoveel op het net te vinden, zelf gebruik ik de cardwizard<BR>met een nederlandse .ING file--> in het nederlands dus ;-) wel zo makelijk<P>1 kaart erin, hij leest gelijk en geeft ook aan of het een 1.2 of 1.6 is<BR>ik ga er vanuit dat je dus zo'n blauw MC kaart heb<BR>en dan doe je .crd openen, die je op het net kan vinden bij verschillende sites<BR>en uitvoeren je ziet de lampjes branden van je phoenix programmer als ie klaar is kaart eruit en dan in je ontvanger et voila<P>mocht je er niet inslagen om zo'n software cardwizard en de crd file e vinden<BR>kun je er de cardwizard 1212 van mij krijgen met een werkende 4in1 crd file ff email<P>mvg<BR><P>------------------<BR>

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...