Ga naar inhoud


cop card programmeren


Gast

Aanbevolen berichten

Ben in bezit van een oude millenium card<BR>upgradeable 12k memory cop card cop8782cn en daar bij een 24lc16b .<BR>ik ben bezig geweest om de file in die cop card te zeten gaat wel ,met winphoenix ,maar als ik de melding krijg programe complet en hij leest heb nog eens uit dan krijg ik de melding failed error in 0000 ,terwijl hij deze toch in leest ,al een paar keer de card gewist de eene keer gaat dat goed en de andere keer geeft deze een error ,men zegt dat deze card ook is te bebruiken is dit nu waar of zijn dit indiane verhalen.<BR>ps welk bannen zou ik eventueel door kunnen krasen van deze card om die cop card er af tehallen en te vervangen door een pic 16f84 <BR>wie o wie weet hier antwoord op<P>Tanks 4all 2tell me.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry twee maal "submit now" aangeklikt ....<BR>In elk geval heb ik vanmiddag ff twee goldcards geetst en getest , werkt goed alleen loopt het beeld soms vast en moet ik de decoder resetten (MM9600) iemand enig idee wat er fout gaat???<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Tech (edited 01 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...