Ga naar inhoud


Update piccard via remote control


Gast

Aanbevolen berichten

Had een probleemje met min pioneer sacabox en piccard. Ben met die piccard naar die vent van wie ik die had gekocht, en heeft er een andere versie op gezet.<P>Maar het leuke daaraan is: key update via de remote control van uw ontvanger.<P>Weten jullie hiervan?<P>salu2....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk toch eerst eens een keer de nieuws sectie van deze site!!!!<BR>Kijk dan daarna nog eens in de SECA SECTIE, en kom dan tot de conclusie dat je vraag overbodig was! smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste SAT4ALL,<P>Waarom nu toch weer zo een geirriteerde, bitse reactie? We zijn toch op de wereld ommekaar te helpen niet waar? Met een naam als SAT4ALL mag men toch vermoeden, dat je het daar mee eens bent...<BR>Uit de postings blijkt duidelijk, dat velen wel de klok hebben horen luiden, maar nog niet weten, waar de klepel hangt (of waar de satelliet hangt).<BR>Men heeft ergens gehoord, dat bepaalde cards met de afstandsbediening zijn te her-programmeren met gewijzigde codes, net als de oude D2Mac kaarten. Maar hoe het moet en welke codes er gebruikt kunnen worden????<BR>Geef daar die tientallen vragers nu eens een duidelijk antwoord op (van mijn part in de beginners-afdeling.<BR>Als iedereen zijn best blijft doen, dan zal SAT4ALL zijn naam eer aan doen. En anders wordt het Sad 4 All.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,<BR>hier een minder bitsig antwoord.<BR>Ja,er bestaan kaarten die je met de remote control kan updaten,maar daarbij zie ik het nut niet zo in,tenzij je echt geen begrip heeft van programeren of weet hoe je moet programeren (de pic en eeprom wel te verstaan).Er is op het net (hier denk ik?) een programma waar je de key moet invullen en die zet het dan om in een soort<BR>zoals vroeger multimac code.Ik geef echter de voorkeur aan een phoenix programmer met piccard v2.21.daar kan je o zo snel de code's invoeren.En de administrator is dan ook nog eens zo goed een kant en klare eeprom.bin op zijn site te zetten en dan kost het geen moeite om u te voorzien van beeld.<BR>happy viewing.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...