Ga naar inhoud


Gezocht een 'Time quota manager'


Barabas

Aanbevolen berichten

Mijn oudste zoon (12 jaar) zit in mijn ogen te veel en vooral te lang achter de PC. Wat ik zoek is een Windows tool waarbij is in te stellen hoelang een gebruiker per dag mag werken (ingelogd mag zijn)

 

Als de totaal computertijd is verstreken moet het voor die gebruiker voor die dag over en uit zijn!

 

Is er zo iets? wie heeft hier al ervaring mee!

Dat zeg ik... lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben zelf op zoek naar een tooltje waarbij ik vanaf mijn eigen PC de internet blokkade op de PC van mijn zoon kan regelen. De twee tooltjes die hier staan doen dit volgens mij niet. Ik heb het tooltje "Internet Lock 2.0" gevonden wat freeware is en waarschijnlijk doet wat jij wilt. Ik krijg het niet werkend vanaf mijn PC naar zijn PC, maar op de PC zelf werkt de blokkade goed.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op tucows even naar Iprotectyou zoekt, dat is een freeware proggie die precies kan wat je wilt. Ik heb het ooit eens voor een collega gedownload en uitgeprobeerd, en ik moet zeggen dat het best wel goed werkte. Alleen die content filtering is wel erg strict en als je die niet nodig hebt zou ik die gewoon uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...