Ga naar inhoud


pic voor pioneer tijdelijk of permanent???


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een vraag de pic voor de pioneer is die permanent of tijdelijk te gebruiken??? en zo ja moet hij gecombineerd worden met pic mei???? of kan ik die pioneer beter de deur uit doen ???? ik kan hem nu nog ruilen voor een samsung een philips of een nokia seca receiver wie weet er raad???? ik ben nog in beginnend stadium dus graag in begrijpelijke taal hahahahaha alvast bedankt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik een pioneer-hex nu zo'n drie maanden met mijn receiver. Het enige wat je moet doen is even elke maand de .bin files op de eprom zetten met de nieuwe keys (maar dat moet bij elke receiver :-). <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij dat er nog een reaktie kwam ik was al bang dat de oplossing niet te vinden was ik kreeg het filetje hier niet uitgepakt dus wist niet of het wel een bin file was ik hoorde trouwens dat alleen pioneer het probleem had ,nog een vraag aan je::: is die bin file elke maand aanwezig????? heel erg bedankt voor je info greetz johan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem met de pioneer ontvanger zat 'm in de hex file en niet in de bin file. de hex file is gewoon elke maand hetzelfde omdat deze niets anders doet als de keys uit de bin aan de ontvanger door te geven (denk ik). om elke maand een bin file met de nieuwste keys te vinden is een kwestie van goed zoeken op het net. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok duzz bedankt voor je info ,vanavond vol goede moed naar hoorn geweest om bij een kameraad even de pioneer hex te prog ,deze komt van deze site onder seca helaas werkt het bij mij niet.de ontvanger blijft om de kaart vragen en alles is zwart voor mijn ogen ,ik weet eigenlijk niet wat ik hier me aanmoet ,daar ik zelf nog niks kan uittesten ik kan mijn pioneer morgen nog omwisselen voor een nokia 9302 ,maar weet niet of deze wel perfect werkt ,waar heb jij de hex vandaan??? ook hier ?? greetz johan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

duzz zou je mij ook de werkende hex voor de pioneer willen mailen die die hier op het board staat werkt bij mij ook niet <BR>weet zeker dat hij goed geprogrameerd was bij voor baat dank<BR>satfreak.nl@hetnet.nl<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 04 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...