Ga naar inhoud


C-CAM, 0-CAM


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een C-cam en een 0-cam?<P>Welke file dien ik te gebruiken voor de Astom Seca cam?<P>Frank<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tuurlijk... dom van mij!<P>Ik bedoelde natuurlijk voor de Irdeto access CAM in m'n echostar 3000.<P>Dien ik op de smart-kaart de 0-cam.bin of c-cam.bin te gebruiken? <P>Frank<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by netpad:<BR><B>C-cam is voor het Duitse Betacript.<BR>O-cam zit meestal in de nederlandse box.<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Dit klopt als een bus , maar als het om een CI gaat en deze is gepathed met allcam/freecam soft maakt het niet uit welke versie je gebruikt ,ze zullen beide werken.<BR>En aangezien je met een AD3000IP werkt gebruik je een CI.<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik het weet :<P>0-Cam is een embedded cam<P>C-Cam is een CI Cam<P>Maar beide zullen in een ALL-CAM (se 4.6) inderdaad gewoon moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om verwarring te voorkomen even voor de duidelijkheid de bovenstaande antwoorden van Tech, Netpad en P'tje zijn de enige juiste antwoorden.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 16 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...