Gast Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Even vooraf. Ik lees altijd dit forum regelmatig en goed door, maar krijg toch niet het antwoord op mijn vraag te zien in dit forum. Ik heb sinds kort een irdeto2-kaart van canalplus. Ik wil de kaart activeren via de dreambox, maar dit lukt niet. Nou lees ik dat dit niet bij elke cam kan. Via de volgende cam's zou dit wel moeten lukken: Radegast 3.0; Cam316d, Newcamd 6.03 ? Ik heb dit al diverse malen geprobeerd, maar het lukt maar niet. Moet je in de cam ergens iets instellen ? Welk slot moet je gebruiken (top of bottom) ? Kortom wie helpt mij op weg ? Ik heb ook nog een Humax, maar daar lukt het ook niet terwijl dat toch een Irdeto-imbedded ontvanger is. Help.
Gast Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik heb nu het forum nog verder uitgediept en via wat "knip en plak" leeswerk is het me gelukt. Ik heb de kaart via mijn Humax geactiveerd dat wel, maar daarna draait de kaart gewoon onder cam3 8.14. Ik heb wel via de blauwe knop onder addons de cam-configs gedownload.
redneck eyeball Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Je had ook gewoon mijn plugin kunnen gebruiken ... daarmee zou het ook moeten werken. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1007310 CU Red
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen