Ga naar inhoud


secamodule-oplossing


Gast

Aanbevolen berichten

is er al een oplossing voor die seca modules die laats zijn uitgevallen met het downloaden via satteliet<BR>heb er zelf ook een helaas wie weet wat daar nog aan te doen is<BR>satfreak.nl@hetnet.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoek even iemand met een Humax 5400, je CI erin en schakel Humax aan, je zult zien dat je Aston Seca vanzelf weer wordt herkend.<BR>Aston CI gaat niet op dezelfde manier als Irdeto fout en blijft defect (gelukkig maar)<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enkel Seca CI erin gedaan en op een van de Ned zenders geschakeld. Het terugkomen naar de Aston CI herkenning gebeurd al tijdens het initialiseren vanuit een cold-boot (220V aan).<BR>Later heb ik wel 4x dit opnieuw gedaan omdat ik naast de Humax ook een Nokia 9600 bezit en in deze Secadoos "verloor" ik telkens mijn Aston-CI module.<BR>Heb je geen Humax dan wil ik het wel proberen voor je maar geef dan een email adres op dit board/topic <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij ligt nou bij mijn satteliet dealer<BR>maar die weet er ook geen raad mee volgens mij...als hij er niks mee kan wil ik wel een keer langs komen<BR>p.s in welke buurt woon jij ik in gelderland<BR>satfreak.nl@hetnet.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...