Ga naar inhoud


seca met 16f84 en 24c65


Gast

Aanbevolen berichten

Op inferno staat kit6 die een file voor de 24c65 eprom bevat met 15 providers.<BR>Heeft iemand dit draaiend gekregen?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd maar gaat het zeker in de komende dagen doen. Overigens is de combinatie 16f84 en 24c65 al eens eerder gebruikt op wafercards. Toen ging het om het decoderen van Sky via videocrypt. Misschien dat satliefhebbers van het eerste uur deze kaarten, net zoals ik er een vond, nog wel ergens in een oude VC1 decoder hebben zitten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kit6 is hier nu ook te downloaden.<BR>Hierin is ook een 16f84+24c24, maar die werkt ook niet op de Aston CI.(zelfde bouwer?)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan helaas het file voor de 24C65 niet gebruiken. Als ik het naar .hex konverteer is het te lang voor het in te leyen.<P>Heeft iemand een werkend hex file voor deye 24C65<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag in het seca forum een file ontdekt "kit6.1" dat de problemen met de 24C65 zou oplossen. Ik ga het vanavond proberen en meldt mijn ervaringen.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in het seca forum een file gevonden "kit 6.1" die dit problem moet oplossen.<P>Ik ga het vanavond direct uitproberen en meldt mijn resultaten.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de 6.1 files lukt het mij ook niet. Op welke interface die werken weet ik niet misschien is de pic daar anders aangsloten, Wie helpt ons uit de doeken?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...