msnatm Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 beste dbox2ers, heeft er iemand ervaring met de multicam.NG autofrequency icm Newcamd cardserver? ik heb een megacom multicam welke het doet met I2 en S2 (beide canal digitaal) icm Newcamd cardserver, maar m'n nieuwe multicam.NG krijg ik enkel met I2 aan de gang. S2 kaart in deze cam geeft enkel : [camd-cardserver.o] compiled Jan 23 2004, 16:38:42 [camd-cardserver.o] ioport base = ff000950 [camd-cardserver.o] commproc base = ff0009c0 [cardserver 01:00:06] compiled May 13 2005, 13:35:59 [cardserver 01:00:06] Card 1/0 reset [cardserver 01:00:11] Card 1/0 reset failed Groeten, msnatm
msnatm Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Geplaatst: 21 december 2005 Het is opgelost, 2 keer de multicam teruggestuurd (prima service). De 2e keer de seca kaart meegestuurd voor analyse. Ik heb nu m'n 3e modelletje binnen, dit is een nieuwe low power versie, de MultiCAM.NG². Deze werkt dus prima met de I2 en S2 C+ kaarten, de problemen kwamen door onvoldoende power vanaf de modem poort. Op de website van de leverancier/producent staat overigens ook een speciale VRM add on module voor problemen welke KUNNEN bestaan bij philips dbox2's met betrekking tot de modem poort voedingsspanning. Let op, dit VRM moduultje kost bij de webshop van de producent nog geen 2 euro. Ik heb deze VRM overigens niet nodig in m'n philipsen. Groeten, msnatm Uitgebreide informatie van de website mbt de VRM: Das MultiCAM.NG² benötigt eine 3.3V Referenz zur Pegelwandlung verschiedener Signale und zum schalten der Hauptstromversorgung für das NG². In einer Nokia und Sagem d2 Box stehen 3.3V über den Modemport zur Verfügung, hier ist nichts weiter zu beachten und es wird nichts weiter benötigt. In einer Philips d2 Box ist es möglich und vorgesehen, ein am Modemport anliegendes und per Software auf high Pegel zu schaltendes Logik Signal heranzuziehen. Sollte dies bei Ihnen nicht möglich sein, sieht das NG² vor, dass hier eine alternative 3.3V Referenz angelegt werden muss. Hierfür ist eine vorgegebene und markierte Leiterbahn aufzutrennen und eine 3.3V Quelle an ein vorgesehenes Lötpad zu verbinden.
Unetwork Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Dit is prima informatie en ben blij dat alles nu goed is! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen