Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 twee maanden geleden heb ik om heractivatie van mijn bestaande smartkaart gevraagd omdat ik een tijdje mijn tuner niet gebruikt had! deze actie heb ik tig keer uitgevoerd en steeds zonder resultaat!! toevallig heeft een vriend van mij dezelfde tuner en had hij een maand eerder ook om een heractivatie gevraagd en bij hem was dat wel gelukt, dus ik mijn kaartje met hem meegegeven zodat hij het thuis op zijn tuner kon proberen maar bij hem lukte het ook niet!! dan maar canal digitaal bellen heeft me ongeveer 30,00 € gekost aan gesprekskosten en geen klap wijzer gemaakt, vroeg nog of het mogelijk was dat mijn kaartje op 1 of andere manier stuk kon zijn, nee dat komt bijna nooit voor werd gezegd! had ik voor mezelf nog 1 optie bedacht op naar een sateliet(canal digitaal dealer)winkel daar snapte ze er ook niets van maar hij wou het wel even proberen op een tuner die daar in de zaak stond, ff online....3 min later ja je gloofd het niet BEELD ik dacht dat ik gek werd, dus ik bedankte de man vriendelijk en ging naar huis stopte mijn kaart in mijn tuner en ja hoor ook ik had beeld!! hij heeft het ongeveer 2 maanden gedaan tot 2 dagen geleden toen gaf die weer geen beeld!! dus je begrijpt dat ik er een beetje moedeloos van wordt! ik heb er zelf niet zoveel verstand van dan sommige van jullie maar zou het zo kunnen wezen dat hij op 1 of andere manier zijn sleutels niet ophaald?? type tf 5000 pvr!! alvast bedankt.
TangoBravo Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Citaat: zou het zo kunnen wezen dat hij op 1 of andere manier zijn sleutels niet ophaald?? type tf 5000 pvr!! Dat kan heel goed het probleem zijn. Je Canal Digital card gaat niet rechtstreeks in je tuner, maar er zit een zogenaamde CAM tussen, daar gaat je kaartje in en die stop je dan in de tuner. Vaak zit de oorzaak in die CAM. Wat voor merk/type gebruik je? T B
Sigma Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 zoals tangobravo al zegt welke cam gebruik je want daar ligt het zo goed als zeker aan Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Sigma Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 welke software versie staat er op(penta...) Sorry dat ik het zeg maar deze cam draait niet erg lekker in een Topfield heb ik hier ook een tijdje gehad maar gaf veel problemen Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 heb deze cam al 2 jaar voordien nooit problemen mee gehad! wat voor software er op staat?? geen idee!!!
Sigma Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 kijk even in het menu van je tuner bij common interface module als je die aanklikt kun je zin wat er op staat Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 er staat: slot 1: niet geinstalleerd slot 2: module in de bovenste sleuf zit de magic en in de oderste zit een full x module!!!
Sigma Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 als dit klopt slot 1 niet geinstalleerd dan doet je module het niet Haal even je full x module er uit stop even een card in je Magic en haal hem er uit stop hem er dan weer in en kijk wat hij aangeeft het kan zijn dat de software is gewist maar dan moet er Dream load staan of Dream boot als dit het geval is dan is je software op je module gewist dit gebeurt als je de module er uithaald zonder card er in Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen