Spotvogel Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Plotseling wil m'n camd3 niet meer? Vroeger had ik daar deze deamon voor aan boord, maar ik dacht die met de laatste camd3 niet meer nodig te hebben? En nu plots weer wel?
Spotvogel Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2005 Ah, vergeten, de laatste Pli in de 500....
Spotvogel Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2005 Snap er niets van, heb de emu en config gewist en opnieuw gedownload, start nog steeds niet op; wanneer ik newcamd start krijg ik daar keurig een melding van, bij camd3 niet meer, en dus doet 'ie ook niets... Wat nu??
dAF2000 Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Je hebt die var_emu_daemon inderdaad niet meer nodig. Waarom-ie camd3 niet start is raar. Probeer 'em eerst 'ns op no_emu te zetten en dan pas camd3 opstarten. Of probeer 't eens handmatig, misschien is er iets mis met camd3.
Spotvogel Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2005 Is om gek van te worden! Ben terug gegaan naar fabrieksinstellingen, dan heb ik toch echt weer een maagdelijke PLI? Bakkie opnieuw opgetuigd, newcamd en camgx geven keurig een deamonmelding dat ze starten, camd3 niet en die doet ook niets! Hoe los ik dit op? Ik wil best opnieuw flashen maar of dat nou helpt? Is die deamon nergens meer te vinden?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen