kaaskop63 Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Wat kan ik beter nemen ivm updates of problemen met boxkeys? Welke kaart past beter in de droomdoos en krijgt zijn updates? Zit nu in Polen maar hier weten ze het niet.Droomdoos is zowieso niet populair hier.
Unetwork Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Cyfracard heeft een leuk pakket en de DB heeft hier geen problemen mee. Ook is de DB een CI ontvanger buiten de 2 extra lezers. Polsat is nu al op alternatieve manier open Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
allez l'om Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 oh ja? vertel! bij mij is polsat nog potdicht Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
kaaskop63 Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2005 ikdenk dat het gaat om het magische woord wat hier niet gebruikt mag worden. Kan de cyfrakaart in 1 van de lezers vande dreambox of moet ik ook weer een nieuwe ci kopen? Heel jaar abbo vooruit betalen kost 72 euro voor standaard pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen