Ga naar inhoud


Superb: IrdetoFREE_CI


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb heden mijn Irdeto CI met de IrdetoFREE_CI geladen. genial. Die meeste zenders kan ik ontvangen zonder een PIC Kaart in te voeren.<P>Helaas heb ik enige mankos ontdekt die ik niet kan oplossing omdat er geen readme files by deze patch waren.<P>1) het autoupdate werkt niet ook niet als ik een werkende kaart met de "ird_7_5_00" software er in doe<BR>2) geen griekse zenders te ontvangen<BR>3) hoe moeten de instellingen staan<P>Heeft iemand ook al positieve ervaringen.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je in die CI een werkende kaart wilt gebruiken moet je in het goodies menu de blocker en de emulator uitzetten! <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ik ga programmeren. Werkt het ook met een CI in een Echostar3000 ? Ergens heb ik gelezen dat het alleen met een Nokia 96/9800 zou werken. Weet iemand daar meer van ?<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bei mij werk hij op een Echsotar 3000. De vraag is alleen hoelang als hij niet auto update is.<P>Kent iemand de auteur?. Ik ben yeer geinteresserd in de functies<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<P>>welke functie's?<BR>>Zoveel zitten er niet in, en de autoupdate >werkt toch niet.<P>Ik ga waarschijnlijk terug naar de 4.6 SE CI met een normale kaart als ik niet weet hoe de trukedoos van deze Freecam Werkt en in de toekomst kan werken.<P><BR>Wat heet geen autopdate. Waar heb je deze info vandaan als er geen info of readme file is<P>mvg<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...