Ga naar inhoud


Harde blokker


Gast

Aanbevolen berichten

Zou ik rtl 4/5 weer kunnen ontvangen als ik mijn harde blokker wegdoe en dan DVB 2000 laad met ingebouwde blokker om C****+ te kunnen blijven ontvangen?<BR>Graag uw advies<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by joost:<BR><B>ja werkt dan wel neem wel een oude versie waar een blokkermenu in zit gr joost<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Welke versie adviseer je en waar haal ik hem vandaan.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jongens,<BR>De Freqeunties van Rtl4 en Rtl5 zijn werkelijk veranderd.<BR>Wie allemaal een Extern blocker in bezit hebt gaat niet meer werken want de reden is dat de 12F02 codering is uitgeschakeld.<BR>De mensen die Nokia in bezit hebben kunnen wel blokkeren met de laatste update van Overflow want daar is de Blokker software matig ingebouwd.<BR>En de mensen die apparaten hebben zoals:Pace, Echostar,Strong....enz...<BR>Zal gewoon wel doen maar zonder blocker en je hebt de kans dat je gepakt wordt en dat je kaart gewoon uitgeschakeld wordt.<BR>Ieder geval heel veel succes en sterkte....<BR><P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...