Ga naar inhoud


Hoe of Wat?????????


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

Ik lees hier zo veel over piccardjes<BR>etc.... mijn vraag is ik heb een phoenix programmer met een seriele aansluiting dus com1 en deze heeft geen switches..buiten dat ik het op 3,5 of 6 mhz kan zetten<BR>ook heb ik nog een programmer die ik toen gekocht had,waarmee ik dus de pic cardjes kon programmeren voor d2-mac...deze maakt gebruik van lpt1..<BR>ook heb ik witte plastic cardjes..<BR>waarop ik vroeger vc1 of vc2 of d2-mac <BR>op kon programmeren..<BR>kan iemand mij helpen met wat advies<BR>van hoe ik deze kan gebruiken om seca of irdeto van te maken...het gaat mij om de<BR>witte-plastic kaart of ik deze nog kan gebruiken<BR>graag uw hulp...<BR>wie biedt mij deze....<BR>en er moet toch ook een mogelijkheid zijn om <BR>niet elke keer een andere programmer te kopen<BR>en dat je kunt gebruik maken van wat je hebt.<BR>ook heb ik nog een mk11..allen ik weet de<BR>settings niet....meer<BR>als iemand deze nog heeft.<BR>weet wel dat je iso mee kunt programmeren en pic...en ook nog mee kunt season draaien..<BR>als iemand mij hier mee ook nog eens kan helpen..<BR>graag.<P>graag uw antw. mailen...<BR>madarbak@wxs.nl<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by madarbaks (edited 30 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Madarbaks,<P>Met je oude D2-mac programmer en je phoenix<BR>op 3.5 mhz kun je prima uit de voeten om S*** of I*D*T* kaartjes te maken.<BR>Je zult wel nieuwe goldwafer kaartjes moeten aanschaffen want die witte wafer kaartjes hebben alleen een pic 16X84 en de goldwafer heeft daarbij ook een 24lc16 aan boord.<BR>Alle nodige info over het hoe en waarom vind je hier in de verschillende postings terug.<P>Veel suc6<P>GR,<BR>Menno<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom antwoord mailen, dit is een vrij board!! Iedereen moet de info kunnen lezen !!! Als iedereen zo begint, waarom dan dit board ?????<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...