Jump to content

24c16 error

Guest

Recommended Posts

Ik probeer een wafercard met smd chips te programmeren en schijn de eeprom<BR>niet leeg te krijgen !!!!<BR>Krijg de foutmelding :<BR>" Eeprom failed to erase at adress 0000 "<BR>deze melding krijg ik ook bij het schrijven :<BR>" Verification failed at adress 0000 "<BR>Hoe krijg ik deze eprom leeg ???<P><P>------------------<BR>Frans

Volgens mij kun je de eeprom niet leegmaken, maar moetje er gewoon een bestandje overheen schrijven!!!<P>Ik heb wel een oplossing voor je probleem in het algemeen!!!<P>Stuur dan maar even een mailtje naar<BR>bin.jer@12move.nl<P>Vermeld er wel even bij wat voor porgrammer je hebt<P>------------------<BR>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Bin-Joachim de Vries:<BR><B>Volgens mij kun je de eeprom niet leegmaken, maar moetje er gewoon een bestandje overheen schrijven!!!<P>Ik heb wel een oplossing voor je probleem in het algemeen!!!<P>Stuur dan maar even een mailtje naar<BR>bin.jer@12move.nl<P>Vermeld er wel even bij wat voor porgrammer je hebt<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>gebruik een vp2 programmer pic24c13 voor de 16f84 en winphoenix voor de bin file<BR>gebruik mm303rb-7 hex als loader<P>Bij de goldcards geen probleem maar bij de smd versie dus wel<P><BR><P>------------------<BR>Frans

Heb het probleem opgelost !!!!<P>Soldeerbout gepakt en alle pootjes even nagelopen , daarna geprogrammeerd ,en klaar is kees.<BR>Dank jullie voor de info ,<BR>jammer dat jullie info niet heeft geholpen , maar hij is altijd goed voor de database.<P>nogmaals bedankt.<BR>groetjes Frans<P>ps:<P>Erase ging niet met de oude versie maar wel met een nieuwe 1.06<P><P>------------------<BR>Frans

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.