Ga naar inhoud


24c16 error


Gast

Aanbevolen berichten

Ik probeer een wafercard met smd chips te programmeren en schijn de eeprom<BR>niet leeg te krijgen !!!!<BR>Krijg de foutmelding :<BR>" Eeprom failed to erase at adress 0000 "<BR>deze melding krijg ik ook bij het schrijven :<BR>" Verification failed at adress 0000 "<BR>Hoe krijg ik deze eprom leeg ???<P><P>------------------<BR>Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kun je de eeprom niet leegmaken, maar moetje er gewoon een bestandje overheen schrijven!!!<P>Ik heb wel een oplossing voor je probleem in het algemeen!!!<P>Stuur dan maar even een mailtje naar<BR>bin.jer@12move.nl<P>Vermeld er wel even bij wat voor porgrammer je hebt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Bin-Joachim de Vries:<BR><B>Volgens mij kun je de eeprom niet leegmaken, maar moetje er gewoon een bestandje overheen schrijven!!!<P>Ik heb wel een oplossing voor je probleem in het algemeen!!!<P>Stuur dan maar even een mailtje naar<BR>bin.jer@12move.nl<P>Vermeld er wel even bij wat voor porgrammer je hebt<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>gebruik een vp2 programmer pic24c13 voor de 16f84 en winphoenix voor de bin file<BR>gebruik mm303rb-7 hex als loader<P>Bij de goldcards geen probleem maar bij de smd versie dus wel<P><BR><P>------------------<BR>Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het probleem opgelost !!!!<P>Soldeerbout gepakt en alle pootjes even nagelopen , daarna geprogrammeerd ,en klaar is kees.<BR>Dank jullie voor de info ,<BR>jammer dat jullie info niet heeft geholpen , maar hij is altijd goed voor de database.<P>nogmaals bedankt.<BR>groetjes Frans<P>ps:<P>Erase ging niet met de oude versie maar wel met een nieuwe 1.06<P><P>------------------<BR>Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...