Ga naar inhoud


Newcamd cardserver 6.03 / 6.04 (complete) icm Canaldigitaal kaart?


Rogersittard

Aanbevolen berichten


Bij installatie, via cpanel, wordt die newcamd map met bijbehorende bestanden aangemaakt [bij mijn weten!!].

Desnoods nog een keer installeren.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eindelijk werkt versie 6.05 met een cd-kaart.(update weet ik nog niet).Wat heb ik gedaan:Via bleu panel 6.05 complete gedownload + geinstalleerd,ik had in de map var/tuxbox/config geen map newcamd.Zelf map newcamd gemaakt daar cardser.cfg en newcamd cfg (zelf gedownload van internet en aangepast) naar gecopieerd.Toen werkte het NOG niet.Heb toen via addons Newcamd config v 6.0x Betad gedownload en geinstalleerd die kwam vanzelf in de map var/tuxbox/config/newcamd en walla het werkt.Zet ik de box uit met schakelaar of ik doe herstart dan blijft het werken,maar doe ik restart emigna dan moet ik eerst reset curent cam doen voordat de cd-kaart weer werkt.Het even geduurt maar hij doet het misschien had het veel simpeler gekunt maar dan hoor ik het graag,maar dan duidelijk beschreven en niet zo vaag wat vaak op de site gebeurd want soms lijkt het of dat sommigen meer weten dan ze kwijt willen.Ik zie heel graag een reactie terug wat ik moet maar WIL ook nog heel veel leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...