Ga naar inhoud


kaart probleem


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb vorige week in een zaak de print plus ic 16f84 en de 24c16 besteld geprogrammeerd en alles stond mooi in s*c* open. mijn vader wou ook zo,n mooi kaartje en heb een bij ome w besteld (stuk goedkoper) heb het met de zelfde files als het eerte kaartje geprogrammeerd maar het beeld blijft zwart (steek kaart in aub)weet iemand waar het euvel kan zitten.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BR>Kan ook aan het merk ontvanger liggen.<P>Weet, dat er met sommige ontvangers problemen zijn met PIC-kaartjes.<P>Ik heb een Echostar DSB2000 Secadoos en een MM9800 met Aston CI en in beiden heb ik geen problemen.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb de kaart in de zelfde ontvanger geprobeerd.met piccard2.1 geprobeerd de kaart in de phoenix onder keys. prov03 key od dan read uit telezen maar er verschijnen geen bytes in het zwarte vak.is er nog een ander program waar je de keys op de kaart kan uitlezen.<BR> gr django<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zal er ongetwijfeld wel zijn maar ik vind piccard toch wel een van de makkelijke progjes om de boel uit te lezen , wat je er niet bij gezet hebt is wat er komt als je je wel werkende kaart uitleest komt er dan wel data in het scherm? en heb je de settings goed staan? je kunt nl. op com 1 een ludi instellen en op com 2 de phoenix , of andersom , zorg dat die zaken goed ingesteld worden daar je anders inderdaad geen data krijgt.<P>Suc6<P>------------------<BR>edited by Tech :)<P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de nieuw geprogrammeerde kaart in dezelfde ontvanger geprobeerd?<BR>Kijk anders even of de juiste key's in de bin staan met piccard2.1.<BR>Kun je gewoon in de phoenix steken en dan prov03 key 0d uitlezen met de werkende kaart daarna dezelfde prov en key uitlezen met de nieuwe kaart , de uitkomst zou hetzelfde moeten wezen in dien niet gewoon de juiste waarden invullen en naar de kaart sturen. Dit kan zonder de loader te proggen in de 16F84 dus je veranderd verder helemaal niets.<BR>Suc6<P>------------------<BR>edited by Tech :)<P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh Django, misschien stomme reply (of toch niet) maar sommige van die goldies hebben een loader hex nodig, en sommige dan weer niet ... (goldpcb's niet bv) en sommige SMD's ook niet. Ik veronderstel dat je dat al weet, maar tja, wie weet help ik daar wel een andere forumgebruiker mee smile.gif<P>Groetjes<BR>Fx<BR><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...