degas Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 ik heb veel problemen met mijn server sinds ik versatel voetbal heb aangevraagd, de client ( DM 7000 ) op mijn slaapkamer en de client in de kamer ( dm 7000 ) lopen regelmatig vast ik heb mgcamd en newcamd geprobeerd maar niks helpt ( op mijn server draait newcmad 5.28 en op de clients ook ) meer mensen problemen sinds versatel erbij is gekomen
satvet Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Als het goed is heb je de boxen in je huisnetwerk en komt Versatel pas kijken na de router en zou dus geen problemen op je interne netwerk mogen veroorzaken. Kijk eens of je de problemen ook heb als je lan geen verbinding met het wan heeft.
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 een tip: mijn vader heeft vele problemen gekend met Versatel. Een drama is t daar. Wij hebben nu de router/modem direct bij de telefoonaansluiting geplaatst (binnen 1 meter), hij heeft nu geen last meer van het wegvallen van de verbinding. starter
druid Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 versatel voetbal via satelliet of versatel voetbal via dsl? hier met DM-7020 geen probleem met satelliet versie xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Littlesat Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Dat eruit gooien gebeurt dat op het moment dat je via Versatel TV begint te kijken???? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen