Ga naar inhoud


aan tover X


Gast

Aanbevolen berichten

Wie is er nu eigenlijk zo dom om een piccard seca of irdeto te kopen voor 9.000 Bfr wetend dat deze zaken maximum een maand werken.<BR>ik heb er hier een paar, moet ik ze verkopen voor 9.000 Bfr? nee hoor,dat is pure oplichterij.deze zijn maximum 1.500 fr waard.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gelijk heb je, heeeeel dom.<BR>De 'service' van de Satelliet zaak in Merksem is dat men er nieuwe IC's kan gaan halen als de codes uitvallen...<P>Heb dit intussen reeds 1x laten doen.<P>Maar nu heb ik de Gold programmer van ****<BR>hier werd ik wel goed ingelicht en<BR>NIET opgelicht<P>In het land van de blinden is ...<P>Een armere maar wijzere Belg<P>ToverX zoals al eerder gezegd geen reclame of in dit geval een poging tot een reclameuiting op dit board..... We zijn hier toch geen kleine kinderen op dit board die aan het uitproberen zijn hoever ze kunnen gaan totdat iemand echt boos wordt......<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 25 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...