Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hoi, Hoe kan ik een sysmlink maken naar een file in de dm. De newcamd.conf en cardserv.cfg staan in etc/tuxbox/config/newcamd Maar ik wil een symlink van deze files in etc/tuxbox/config Dit omdat cardinfo center daar kijkt naar de config files. Ik heb het ergens gelezen hoe maar kan het niet meer vinden. Ron
Gast Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Is dat voor een 7020? Bij de 500, 5620 en 7000 kun je nl alleen in subdirectories van /var schrijven. Maar goed, hier komt-ie voor de paden die je boven aangeeft (ingeven vanuit telnet): ln -s /etc/tuxbox/config/newcamd/newcamd.conf /etc/tuxbox/config ln -s /etc/tuxbox/config/newcamd/cardserv.cfg /etc/tuxbox/config/cardserv.cfg Zoals je kunt zien, volstaat het om alleen de directory op te geven waar de link moet komen, maar is het ook mogelijk de filenaam erbij op te geven, bijvoorbeeld als de link een andere filenaam moet hebben dan het origineel. Suc6, Lion.
Gast Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Hoi Lion, Bedankt het is precies wat ik wilde weten. Was inderdaad voor de 7020 Thx Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen