cowo Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Ik heb hier een vreemd probleem. Ik maak hier gebruik van een centrale HDD die dmv een NAS met mijn db 7000 's verbonden zijn. Ook voor het afspelen van mp3 wordt de DB zo vaak gebruikt. Nu gebeurt het steeds vaker dat mijn DB na enkele liedjes helemaal vastloopt. Nu is het me opgevallen dat dit alleen bij mp3 met een wisselende "kbs" gebeurt. Wist niet eens dat dit kon, maar kom, nu ik erop let, toch steeds vaker mp3 bestanden tegen waarbij de "kbs" continu verandert (zie dit op mijn tv-scherm als Jukebox speelt). Bij een constante "kbs" van bijv. 192 is er niets aan de hand. Herkent iemand het probleem en nog belangrijker kent iemand een oplossing. Met netwerksnelheid e.d. heeft het niets te maken. Het zit hem puur in die wisselende kbs.
edje-ken Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 ik heb niet het probleem dat hij vast loopt bij wisselde kbs. maar bij mij hikt de muziek. Ik heb het opgelost door de jukebox niet meer te gebruiken. nu gebruik ik de bestandmodus (3) hiervoor. Nu draaid alles gewoon perfect door. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen