Jump to content

De Absolute Beginner

Guest

Recommended Posts

hoi, is er iemand op dit board die zou willen helpen.<BR>ik zou gewoon graag canal+ kijken maar weet gewoon waar ik moet beginnen<BR>hoe krijg je als newbee in godsnaam een kaart geprogrammeerd?<BR>zou er iemand mij asjeblief op weg willen helpen?<BR>heb al eens rondgekeken op dit board maar ik<BR>geraak er niet uit.<BR>alvast bedankt voor je tijd.

Meestal moeten we eerst weten over welk codeersysteem je praat. Seca of Irdeto.<P>Neem eens een kijkje op de Faqs, daar staat informatie die je zeker moet weten voordat je begint met programeren van kaartjes.<P>John.<P><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Johnnny1:<BR><B>Meestal moeten we eerst weten over welk codeersysteem je praat. Seca of Irdeto.<P>Neem eens een kijkje op de Faqs, daar staat informatie die je zeker moet weten voordat je begint met programeren van kaartjes.<P>John.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>bedankt om te andwoorden op mijn vraag John<BR>ik heb een nokia irdeto mediamaster met een <BR>orginele canal+ kaart

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.