Ga naar inhoud


Welke DivX speler kopen?


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb deze Pioneer. Heb er bij de lokale boer 89 euro voor betaald, maar kon hem wel gelijk afhalen (zat op 3km afstand van ons huis). Echt perfect ding. Speelt alles af en kan steeds meer ontdek ik. Ook multisessie-dvd's die niet afgesloten zijn, slikt ie gewoon. En nog beter: Je kan mp3 en wma op dvd pleuren en afspelen. Beeld- en geluidskwaliteit zijn dik in orde. Mijn oude cd-speler (ook een Pioneer) kon nu eindelijk uit het kastje.

Ik weet niet hoe het met de geluidskwaliteit mbt audio-cd's is bij de $#@%!%#$#@#!/$#@%!%#$#@#!-dvdspelers, maar deze Pioneer doet dat dus uitstekend.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bigfoot, niet altijd hoor, die duitse supermarkt komt wel met zware kwaliteit naar voren.

 

Ik zelf heb een Acer laptop verkocht om hun laaste 17" laptop te kopen, en ik heb er nog geen spijt van.

 

Vrienden hebben er laatst de 82cm LCD HD TV gekocht, ook zeer stevig spul.

 

Pioneer of JVC in die prijsklasse zijn niet beter, ze kosten enkel meer omdat er een naam opplakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kbenjila: ik heb deze ook gekocht. natuurlijk meteen wat foto's en mp3's op de usb stick gezet om het te testen. Helaas gaf de dvd speler niets aan. maakt het uit wat voor indeling de usb stick heeft (fat, fat32, ntfs) of moet je de verschillende bestanden onder een aparte directory zetten?

 

groet,

 

tweety

Link naar reactie
Delen op andere sites

Min usb stick heb ik niet geformateerd of zo (waarschijnlijk is het gewoon fat32), de speler zal zelf een mapping maken (soort explorer interface). Je kan er ook een externe hd aanhangen, die speelt ie ook zonder problemen af. Op tweakers.net (gotech forum) wordt hier uitgebreid over gediscusseerd. Volgende week is het ook te koop in de andere duitse supermarkt l*dl, maar dan zonder usb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bigfoot,

 

In meer dan een vergelijkend onderzoek komt de Pioneer er als (een vd) beste uit. Ben zelf van plan een player aan te schaffen en twijfel tussen de Pioneer DV380S en de Philips 5100.

 

Kijk ook eens rond op:

http://www.divxtest.com

http://www.homecinemachoice.com (review sektie)

http://www.areadvd.de/index.html

 

Mijn konklusie: tot €100 de beste koop. Daarboven is het ander verhaal: wil ik het beste video signaal of moet ook de audio van goede kwaliteit zijn. Moet ie upscalen + hdmi uitgang hebben, mpeg4/divx spelen, hd formaat spelen of een netwerk verbinding hebben. Een greep:

Tot €250 + hdmi:

- Oppo/BBK DV-971H (ook mpeg4/divx)

Tot €400 + HDMI/DVI:

- Panasonic Panasonic DVD S97 (video top maar geen divx)

- Philips DVP9000S (video+audio top maar geen divx helaas)

- Snazio SZ1350 DVD Net Cinema HD DVI (alle formaten + high def behalve mpeg4/avc, wireless netwerk verbinding, video goed maar minder dan voorgaande spelers).

 

Vooral met nieuwere lcds en plasmas loont een speler uit de 2e groep met upscaling en digitale uitgang maar dan wordt de keuze wat wel en wat niet. In afwachting vd ideale speler en high def ga ik voorlopig voor de Pioneer.

 

saluti,

 

DeDream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...