Ga naar inhoud


waar blijft de opnamen om weer te geven


compuinfo

Aanbevolen berichten

nu snap ik er niets meer van, ik heb net een programma opgenomen op de 7020s via menu timer. Dit heeft hij opgenomen want met dcc zie ik hem staan in de dir: movie. Maar wat ik ook probeer, ik kan met de dreambox menus nergens vinden hoe deze nu weer af te spelen. Als ik op afstandbediening op video klik en dan op play zie ik een teller lopen maar zonder beeld. EN via bestandmodes (menu) kom ik de file helemaal niet tegen. Wat doe ik fout?

VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, dit kan een probleem met je EMU zijn. Als die niet goed werkt dan krijg je de zgn. zwarte opnames. En dan heb je inderdaad wel een bestand, alleen het opgenomen beeld is zwart. Dit gebeurt ook als je 'Can handle 2 services' in je CI instellingen aan heb staan en je hebt gezapped tijdens het opnemen terwijl de EMU dit niet aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een soortgelijk probleem met mijn Dm500 waar ik een hd had gemount via cifs

en ook geen opnames zag ik het menu terwijl deze wel op de hd stonden als ik hier via de pc naar keek.

Ik had ook bij NGRAB mijn ipadres van de pc neer gezet en dit veroorzaakte dit probleem, nu ik hie niets heb ingevuld staan mijn opnames gewoon in de filelist onder Films.

1x Dreambox 500S alpstuner astra/hotbird

1x Dreambox 600 Black Edition

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...