Ga naar inhoud


Cryptoworks ombouw > Aston 1.03


faxme

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij misschien helpen bij het ombouwen van Cryptoworks naar aston. Of kan je mij aub verwijzen naar een goede adresje daarvoor.<BR> <BR>Beloning een cryptoworks tegen vriendelijke prijs.<P>bvd<BR><P>------------------<BR>faxme

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Faxme<P>Stop aub met in elke groep dezelfde vraag te stellen!!<P>Dit komt de sfeer op het board niet ten goede.<BR>Als je de postings op het board en je private messages gelezen had, was deze vraag overbodig geweest.<P>Satbee<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal geen ondercover. En volgens mij is er helemaal niets mis mee als je je peugeot ombouw in renault als peugoet maar nog er op staat. Dus als je goede tip hebt kan je mij gewoon dat geven hoor, waarvoor mijn dank bijvoorbaat<P>------------------<BR>faxme

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik ben zelf opzoek naar een aston cam, en de mogelijkheden om een crypt. cam te patchen en ik zag tot mijn verbazing dat FAXME eerst vraagt hoe hij zijn crypt. cam kan patchen en later gepatchte cams voor een veel te hoge prijs probeert te verkopen aan beginners als ik. <P>FAXME, ik vind het jammer dat je je mede hobbyisten probeert te naaien.<P>groeten pbtinus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...