Ga naar inhoud


ATR CODE


Gast

Aanbevolen berichten

EEN VRAAG OVER SECA PROGRAMMEREN.<BR>HOE ZIT HET MET DE ATR CODE ALS IK EEN GEPROGRAMMERDE KAART IN EEN DECODER DOE.<BR>IK BEDOEL JE DOET EERST JE EIGEN ORGINELE KAART IN DE DECODER MET EEN BEPAALDE ATR,DAARNA JE EIGEN GEMAAKTE KAART EN IS DAT GEEN RISICO DAT DAARNA JE ORGINELE KAART NIET MEER WERKT.<BR>HOE WERKT DIE ATR CODE NOU?<BR>IK DURF DIT NOG NIET UIT TE PROBEREN,WIE HELPT MIJ AAN EEN VERLOSSEND ANTWOORD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hi . wat wil je eigelijk bereiken met deze move . verklaar eens nader . ik zie persoonlijk het nut er niet van in smile.gif<P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo djazzie,<BR>ik wil weten wat die atr code doet.<BR>atr=answer to reset.<BR>ik heb begrepen uit diverse info dat er een code word meegegeven aan de decoder zodat de decoder weet dat een bepaalde kaart bij die betreffende decoder hoort.<BR>als ik een zelfgemaakte kaart in decoder doe,<BR>wat gebeurt er dan met de atr code van de orginele kaart?<BR>of is dit totaal niet belangrijk en kan ik een zelfgemaakte kaart rustig in de decoder doen?<BR>ik heb dit nog niet geprobeert omdat ik onlangs begonnen ben met seca programmeren.<BR>ik hoop dat het zo duidelijker is.<P>de groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi doe jij die zelfgemaakte kaart maar rustig in de receiver.<P><BR>maar let er wel op dat je de orginele kaart <BR>er ook af en toe instopt ivm de updates van de key<P>en als beginner niet met org seca kaartjes gaan spelen<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...