Ga naar inhoud

welke 1.20 / 1.40 schotel is wijsheid?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil graag upgraden, en heb nu 2x triax staan een 80 en 90 cm. Nu hoorde ik erg positieve verhalen over de 1.20 meter channelmaster maar die is gewoon niet meer te krijgen begreep ik.

Wat is nu eigenlijk the next best thing? visiosat heeft een SMC 120, triax heeft een 1.10, maar ik ben niet zo gek op triaxen eigenlijk. Van de 2 die ik nu heb stond gewoon het brandpunt verkeerd en daar kom je dan achter als je je lnb arm optild en je signaal meter opeens ophoogschiet.

Er moet toch iets beters zijn, maar alle webshops komen niet verder dan de triax en visiosat series.

Ik heb een 1.50 primefocus staan, maar die is eigenlijk net te groot voor tegelvoet, daar zou maar 1.20 meter max op mogen. Om nog maar te zwijgen wat me buren er van vinden 1.50 op je schuur dak. Gregory schotels zijn erg effectief maar die zie je ook nergens.

Dus wat is wijsheid? ik heb best 400/500 euro over voor een goede schotel maar welke en vooral waar...

Regards Sebastiaan,-

Geplaatst:

Channelmaster-schotels zouden nu gemaakt worden door de firma Andrew, ze bieden een 1.2m schotel aan die er echt krèk hetzelfde uitziet als een Channelmaster. Gek genoeg hoor ik daar hier heel weinig over, misschien leveren ze niet in Europa?

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

Waaarom geen gregorian?

Kosten gebruikt en goed 120 Euro geheel compleet met moter die zit eraan vast.

Die Andrew kosten tegen de 250 Euro omdat ze Eutelsat gekeurd zijn..

Het bedrijf dat ze heeft staan in voorraad is gevesticht in Hilversum

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:

Heb ik ook al naar gezocht naar een gregorian op google maar dan kom ik van de ene kok bij de andere kok die gregorian heet en koude schotels maakt ;-) Misschien dat je me in de goede richting kan wijzen? Want ik ben zeer geintresseerd in dat bedrijf in hilversum ;-) Even via pm denk ik als het om een winkel gaat.

Regards Sebastiaan,-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen