Gast Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Met mijn inverto idl 5000 heb ik overal geluid behalve bij hd1 tv ik heb een orginele kaart ,ook faktory reset geprobeerd en opnieuw zenderzoeken wie weet er nog meer mogelijkheden?
flodder11 Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Welkom op dit forum. Misschien jouw audiopid receiver-instellingen vergelijken met: http://www.kingofsat.net/en/find.php mijn receiver geeft echter audiopid:0 en ac3: 257 succes Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Murdock Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Het probleem is dat HD1 geen PCM streams meer uitzend. Hierdoor gaat de Inverto een beetje gek doen. Als het goed is wordt die PCM stream maandag weer ingeschakeld en kan Inverto met een softwareupdate komen. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Bedankt Murdock na je bericht te hebben gelezen weer een geprobeerd en voila het werkt weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen