Ga naar inhoud


Humax 5400 switch probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben aan't twijfelen door welke receiver ik mijn mm9500 ga vervangen.<P>Hoe zit het nu eigenlijk met de volgende 2 probleempjes met de Humax 5400 die ik hier af en toe tegenkom:<BR>1. Geluid die enkele frames achterhinkt<BR>2. Problemen bij het switchen tss 2 coderingssystemen.<P>Ook had ik graag geweten of er mogelijks een 'patch' uitkomt voor de interne irdeto cam, zodat ie ook betacrypt kan... (Teebee en de andere humax-project jongens?)<P>Alvast bedankt!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ten eerste dient gezegd te worden dat een ieder zelf dient uit te maken wat voor zijn of haar wensen de beste ontvanger is. <P>Inderdaad is het zo dat het geluid van de humax enkele milliseconde verschilt met de frames echter dit is voor de meeste mensen niet als storend te omschrijven. Je moet echt de moeite nemen om gedegen en je concentreert te kijken en luisteren om verschillen kenbaar te maken. Inmiddels zijn de techneuten bij Humax in Korea hiervan op de hoogte en in een van de volgende software updates gaat men een poging wagen dit probleem te verhelpen.<P>Het vastlopen van de bij zappen van verschillende coderingssystemen kan inderdaad voorkomen. Komt mede door de Aston CI die op vele punten nog vele bugs laat zien. Inmiddels zijn de techneuten van Humax met die van Aston in contact getreden om problemen zoals oa deze in een toekomstige softwareupdate te verhelpen.<P>Met betrekking tot de patch kan ik snel en simpel zijn....lezen lezen en lezen voordat je iets vraagt. In het Humax forum is onlangs duidelijk de status van het project neergeschreven. En daar kan je uit uitmaken dat men druk bezig is met een patch.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reply....<P>Ik lees iedere dag het bord af, en had inderdaad iets gelezen over het project, maar ik kon er echt niet van afleiden dat er een patch komt... ('voordat er een doorbraak s geen informatie....' of zoiets') <P>Zijn de Italiaanse irdeto-kanalen te bekijken met de ingebouwde irdeto cam?<P>thnx<P>PS Weet er iemand een adres in VLAANDEREN of juist over de grens weer ik een Humax kan kopen? Ik weet wel dat er in Wallonië verschillende dealers zijn, maar ik weet van geen in het Nederlandstalig gedeelte.<P><p>[This message has been edited by Wimpie (edited 20 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...