nolletje Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 Wie kan mij zeggen waarin het verschil zit tussen de satellite-ontvanger Hyundai HSS 1000 IR en de HSS 1000 CI Alvast bedankt
swa Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 Citaat: Wie kan mij zeggen waarin het verschil zit tussen de satellite-ontvanger Hyundai HSS 1000 IR en de HSS 1000 CI Alvast bedankt de hss 1000 ir heeft als extra een interne irdeto kaart lezer en de ci niet. ci is de afkorting van common interface vrij vertaald een cam module. mvg swa
nolletje Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Geplaatst: 25 november 2005 OK Die CI, welke kaart heeft die dan nodig om bijv. de nederlandse kanalen te kunnen zien en waarom is die dan duurder in prijs dan de IR.
satfrik Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 ik heb een 1010irc voor op de camping, en die ondersteund zowel irdeto 2 als seca 2, zodus ik denk met een ci seca 2 + magic of aston module,en beiden activeren even goed. ik zou zeggen nolletje veel suc6 hè Mvgr............. Andre
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen