Ga naar inhoud

swa

Lid
  • Items

    694
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over swa

  • Verjaardag 22-11-1960

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    antwerpen
  • Interesses
    hengelsport sateliet

Recente bezoekers van dit profiel

2.003 profielweergaven

swa's prestaties

  1. raad je aan deze niet te kopen veel problemen met tv vlaanderen en canaal +nl. decodeerd niet goed met de orginele ci +module. de winkel waar ik die van had heeft deze allen terug gestuurd omdat er iets met de hardware is maar voor duitse zenders heeft die geen problemen
  2. zelfs mijn oude vu+ duo werkt die cam wel met de nodige bestanden
  3. swa

    2025: Uit de krant vandaag.

    je kunt beter vluchteling zijn dan is dat ook gratis😁
  4. heb je niets aan ci+ als je de geldige certificaten niet hebt. in vti werkt het wel omdat het is ingebouwd maar ben al een tijdje deze te ontleden waar ze staan maar nog geen resultaat. deze zou in een map staan ciplus ???
  5. mischien stom idee heb je geen ci module waar je de kaart in kunt steken zodat je de kaartlezer kunt uitschakelen
  6. hier anders alles ok
  7. het is gewoon een software probleem ook na fabrieksinstellingen te gaan vind hij ook de juiste fec niet
  8. de witte nagra voor canal digital en tv vlaanderen
  9. allemaal wel en goed maar dan moet er wel nieuwe software beschikbaar te zijn. zo zit ik met een technisat digi plus uhd s2 die veranderd zijn fec 2/3 niet in 3/4 na inscannen van zenders. heb naar technisat geschreven en zouden dit onderzoeken maar kan lang duren voor resultaat. denk dat het zal duren tot de garantie verlopen is
×
×
  • Nieuwe aanmaken...