Ga naar inhoud


Haperend beeld Ned 1/2/3


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd regelmatig haperend beeld op nederland 1/2/3. De rest van de zenders geen enkel probleem. Ik gebruik het laatste Hydra image + newcamd 6.04 + een Canal digitaal kaartje.

 

Iemand en iedee?

 

Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites


op het moment valt er sneeuw,wat wel problemen geeft,op dit moment, dit over de draaiende schotel,de enkele schotel even een handveger overgehaald en weer beeld op de astra,al met al de sneeuw vriest vast op de schotel!!

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het niet. Ik heb de antennekabel eruit gehad en dan heb ik een dag of wat geen probleem. Daarna begint het weet, het lijkt precies op een schotel die niet lekker uitgericht staat, maar dat lijkt me bijna niet het probleem....

 

Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
SNR=72%
AGC=62%

Heeft dit soms te maken met NewCamd, zou ik een andere kunneen proberen en welke dan?


Ik denk dat het een vocht probleem is,haal eens een klein stukje van de coax af en zet er eventueel een andere F connector op.

Het heeft niets te maken met de emu.

Gr:Toon

Gr:Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

SNR=72% is niet erg hoog, maar zou hapervrij beeld moeten geven.

Is deze SNR op het moment dat-ie haperde, of deed-ie het op dat moment juist goed?

 

Overigens, ik durf alleen wat te zeggen over de SNR van de 7000/5620.

Ontvangers met een andere tuner hebben bij hetzelfde signaal ook andere SNR, dus daar weet ik niet van of dan 72% ook nog voldoende is.

 

Als je wilt weten of het iets met emu/cam te maken heeft, kun je BVN proberen.

Als die ook hapert, is het gegarandeerd niets met emu/cam, want die worden daarbij niet gebruikt.

 

Greetz, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...