Ga naar inhoud


NBA, C+ om 2u of 3u??


Beurnie1

Aanbevolen berichten

Vanavond is het op Canal+ blauw de NBA-match Miami-Dallas...

Maar om mijn DVD-recorder te programmeren zou ik graag het juiste aanvangsuur hebben.

 

Als ik http://www.canalplus.nl/default.asp?id=169 kijk, dan zeggen ze op hun site dat het begint om 3u.

 

Maar als ik http://www.canalplus.nl/default.asp?id=157&t=Programma%20overzicht kijk, dan zeggen ze dat het om 2u begint...

 

Het officiële beginuur is 2u, maar ik heb vorige wedstrijd gemerkt dat ze die ook gaven met 1u vertraging...

 

Heeft iemand zekerheid over het zekere uitzenduur?

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb al twee weken op de vrijdag een film/gisteren muziek concert ipv basketbal opgenomen. ik begrijp er ook niks van.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nu geeft de EPG en het programma overzicht van Canal plus aan dat er nu op blaud de herhalig zou moeten zijn terwijl er een speelfilm aan de gang is.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijden op de site van C+ Kloppen niet... Tot nu toe is mij opgevallen dat de wedstrijden rond een uur of 3 beginnen dus ik zet de timer net voor 3 uur en hij neemt dan op tot ongeveer 6:30....

 

Ik heb liever dat ik teveel opneem dan te weinig... You never know ....

Dus hou rekening met Overtime.

 

Trouwens zijn er nog andere kanalen waar je NBA games kunt checken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan je zien wie en waneer er gespeeld wordt .

en op 27.5 west is bijna de hele dag wedstrijden, herhalingen ,samenvatingen

CHANNEL

Name: "INTELSAT" Provider: "INTELSAT"

TRANSPONDER

11517500, V, 5632000

Satellite: 3325 - Intelsat 907

Signal Level:52% Quality:100%

IDs

NetwordID:1 TransponderID:1 SID:1

PIDs

Video:308 Audio:256 PCR=308 PMT:32 Teletext:0

DATE/TIME

15-11-2005 11:18:21 (GMT +1)

 

--------------------

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet het, de echte juiste tijden te weten komen is geen enkel probleem.

Het enige probleem is dat Anal+ de uitzendingen meestal met een uur vertraging uitzend. (want als ze op Premiere dezelfde wedstrijd uitgeven, dan is die daar al een tijdje bezig)...

 

Dus de kunst is dus te weten om hoe laat Anal+ begint met de uitzending... (laar blijkbaar weten ze dat bij de zender zelf niet: hun epg klopt niet, en hun site spreekt zichzelf ook tegen. (dezelfde wedstrijd wordt op de site in de programmagids om 2u aangekondigd; in de sportrubriek om 3u, en in werkelijkheid begint ze op 3u20)

 

 

Is om de haren uit je kop te trekken natuurlijk, want zo krijg ik nooit de hele match op mijn DVD-recorder...

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Is om de haren uit je kop te trekken natuurlijk, want zo krijg ik nooit de hele match op mijn DVD-recorder...


zelfde probleem hier. Hoewel ik laatst wel een mooie film over heidi fleiss erop had staan ipv basketball. Is ook wat waard.

Andere kanalen met NBA:

NASN UK & IE (SKY)
Galaxy Sport (UPC direct)
NBA TV FR (TPS)
Premiere
DSF (vorig jaar tenminste, maandag en donderdag 1 uurtje)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...