Ga naar inhoud


Auto- update Seca gold card


Gast

Aanbevolen berichten

Gebruik de piccard 2.01 soft voor de .hex en .bin.......O-p-g-e-l-e-t.....Vooral bij iedere .bin soft de bijbehorende .hex gebruiken als ''loader'<BR>Gegarandeerd succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Gebruik de piccard 2.01 soft voor de .hex en .bin.......O-p-g-e-l-e-t.....Vooral bij iedere .bin soft de bijbehorende .hex gebruiken als ''loader'<BR>Gegarandeerd succes<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Zou je mij kunnen helpen met het prog. via piccard, gebruik deze normaal alleen voor <BR>het prog. van de bin.file<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even bij de FAQ topic....veel gegevens.<BR>Piccard preferences even invullen op de juiste parameters (com, snelheid, etc), aangeven met welke proggers (Ludipipo/.hex en Phoenixs/.bin) en loaden met die hap.<BR>Succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Kijk even bij de FAQ topic....veel gegevens.<BR>Piccard preferences even invullen op de juiste parameters (com, snelheid, etc), aangeven met welke proggers (Ludipipo/.hex en Phoenixs/.bin) en loaden met die hap.<BR>Succes<P></B><HR></BLOCKQUOTE>Sorry Aviddv dat ik je stoor maar voor mij is het allemaal echt heel nieuw, iemand heeft mij laten zien hoe het werkt, anders was ik over 10 jaar nog niet zo ver geweest.<P>Ik vind het allemaal prachtig, wat er geschreven wordt, maar laat mij je iets vertellen over Brandmeldinstallaties, ik hoop toch dat je me eventueel wilt ondersteunen.<P>Groeten Ronald<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de auto-bin file gebruik in het progr. h.schaer, moet ik dan ook de hex- file veranderen, of mag ik de main.hex gebruiken.<P>Ik heb een kaart gepr. maar krijg geen beeld, nu staat op deze site geschreven dat ik de kaart moet laten inlopen, kan iemand mij helpen? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald wat wil je weten over brandmelders ??<BR>Of bedoel je.....ik weet alles over brandmelders, vertellen jullie maar eens haarfijn hoe ik een goldcard moet maken ???<P>Ik snap er niets meer van, je hebt een demonstratie gehad over hoe een goldcard te proggen etc en nog ben je te lui om hierover nog eens wat gegevens na te slaan middels de op dit board aanwezige FAQ.<BR>Graag een reactie/vraag nadat je eerst iets hebt ondernomen c.q. geprobeerd en nadat je het aan je demonstrateur hebt gevraagd.<BR>Het is toch hobby en gezamelijke hobby brengt meer kennis<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Ronald wat wil je weten over brandmelders ??<BR>Of bedoel je.....ik weet alles over brandmelders, vertellen jullie maar eens haarfijn hoe ik een goldcard moet maken ???<P>Ik snap er niets meer van, je hebt een demonstratie gehad over hoe een goldcard te proggen etc en nog ben je te lui om hierover nog eens wat gegevens na te slaan middels de op dit board aanwezige FAQ.<BR>Graag een reactie/vraag nadat je eerst iets hebt ondernomen c.q. geprobeerd en nadat je het aan je demonstrateur hebt gevraagd.<BR>Het is toch hobby en gezamelijke hobby brengt meer kennis<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Goede Avond Aviddv,<BR>Ik heb gisteravond tot 0.45 uur zitten hobbybobben en het werkte niet, vanmorgen om 06.45 uur weer uit de veren, alles opnieuw geprogrameerd en ja hoor het werkte, nu nog afwachten tot het einde van de maand, in ieder geval bedankt voor de hulp, en ook Jhonnie bedankt<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...