Ga naar inhoud


SuperFF


Gast

Aanbevolen berichten

Is er een manier als je SuperFF hebt gedraaid deze weer van je kaart eraf te halen, ik moet hem NULLLEN maar het lukt met geen enkel CDR file-tje meer en nogmaals SuperFF draaien heeft in mijn geval geen nut, ik moet hem echt kunnen NULLEN.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet niet of er een makkelijker manier is maar ik heb het gedaan met cardwizzert kill<BR>en daarna reanimeren dan zijn de fff weer nullen maar waar heb je dat voor nodig.<BR>ik heb je trouwens van de week een email getuurd, had je daar niks aan of heb je hem niet gehad<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan KILLEN en NULLEN wat ik wil, hij komt bij wijze van spreken NIET door de laag van SuperFF heen, ik heb zelfs een UNPROTECT.CRD laten lopen wel 10x en die komt er ook al niet meer doorheen. De kaart MOET genuld worden VOLLEDIG anders kan ik er helemaal niks meer mee doen.<P>Ik heb je mailtje NIET gehad !!! stuur hem nog eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je superff hebt gedraaid is je kaart dan vrij om te beschrijven m.a.w. is het protectie vinkje wel weg?? <BR>Ik heb mijn kaartje al 3 keer weer gedraaid met superFF en daarna al weer 3 keer verschillende data er op kunnen schrijven. Wat dat betrefd is superFF een prima crd'tje dan hoef je in principe niet je kaart tekens te nullen.<BR> <P><P>------------------<BR>Greetings S.M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...