Ga naar inhoud


Hhheeelllluuuuuuppppppp


Gast

Aanbevolen berichten


Voor de helft. Ik weet niet of ik een goede loader heb. Heb er verschillende geslurpt maar piccard blijft hangen rond die 4 procent. Weet jij geen werkend setje?<BR>Ik kan dan kijken of het misschien aan de phoenix ligt.<P>Bbbbrrrr, Iceman<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan proberen is telkens opnieuw de eeprom te beschrijven door telkens terug write eeprom te drukken, je zal zien dat hij elke keer wat verder gaat probeer het zo enkele malen na mekaar tot hij aan de 100 % komt, kan wel zijn dat je 6 a 7 maal moet herbeginnen voor hij aan de 100 % is. Wel eigenaardig dat het bij jou niet in 1 keer wil lukken met de delay time op 30 hier bij mij werkt dat perfect. Ik gebruik ook de files die ik hier gedownload heb.<P><BR>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi exDumber,<P>Ik zal het proberen. Heb de delay al op 75 gehad. Heb maar een P200 waar ik mee prog.<BR>Ik word er wel hopeloos van. Het leek zo eenvoudig. Maar we gaan gewoon door. Het zal wel een keer werken. <BR>Welke files gebruik je?<BR>Wat ik begrijp uit de forums is dat je de loaders niet kan wisselen met hex en bin files?<BR>Misschien gaat het daarom wel fout?<BR>Misschien heb ik niet de goede loader.<P>Bbbbrrrr Iceman.<P>Ik had al drie iglo's gebouwd met natuurlijk een sateliet ontvanger.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al heel wat setjes opgehaald.<BR>Maar het wil gewoon niet werken.<P>Ook de adviezen van exDumber mochten niet helpen.<BR>Ik zoek gewoon een setje files dat werkt.<BR>Wie wil mij deze mailen??<P>Bbbrrrr Iceman<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi de pic is goed te proggen ???<BR>en je hebt ook nog een phoenix . wat is het probleem dan.???? gewoon piccard2.1 gebruiken en de bin erop met de phoenix <BR>maar zet die dus wel even op 3.5 mhz <BR>wat betrefd een compleet setje (bin en hex)<BR>we hebben weer een download sectie :-)<P>dus de pic proggen met de seca.bin en hierna gewoon de eeprom schrijven met de phoenix.<BR>gr djazzie<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi djazzie,<P>Was het maar zo eenvoudig.<BR>Ik laad eerst de loader met de JPM en Piccard.<BR>Dan de eeprom met de Phoenix op 3.75 Piccard met een delay van 30.<BR>Dat gaat dan fout na 4% de laatste keer.<BR>Klopt het dat de loader bij het setje hoort en dat je die niet zomaar kunt wisselen?<P>Bbrrr, Iceman.<P>P.s. Ben ff naar de stad. 18:00 uur weer terug.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo loader?????<BR>gewoon de seca.hex op de pic<BR>en ja setjes (bin/hex ) bij elkaar houden<P><BR>niks nada loader nodig.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt djazzie en bedankt Ptje,<P>Winphoenix progt nu tot 100% en zegt dat alles ok is.<P>Bedankt! Iceman<P>Nou nog kijken of het werkt. HET WERKT!!!<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Iceman (edited 22 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vol goede moed eerst de faq's gelezen JDM en een Phoenix gekocht met de benodigde kaartjes met hierop een 16F84 en een 24C16 en op de andere in smd een 16F84 en een 24LC16.<P>Eerst in de pic met de JDM een loader geladen gecontroleerd en geen errors en vervolgens met de Phoenix gekeken in piccard of ik de eeprom kon uitlezen. Dat lukte. Dus file eeprom.bin geopend en laden naar de eeprom. Nou niet dus. Bij 11% houdt hij er mooi mee op en geeft een read error. Foute file denk je dan nog. Dus een andere zoeken. Gevonden en het circus begint weer van voor af aan. Pic wissen, Pic laden met de loader die bij het setje zat. Helaas bij de controle 3 errors. Nou toch de eeprom die te lezen is maar proggen ho maar 7% en we houden al op. Andere kaartje. Ik zal de details besparen maar het zelfde als al beschreven gebeurd.<P>Hoe kan ik de hardware (programmers, en kaartjes controleren)?<BR>Welke software kan ik het best gebruiken?<BR>Wil iemand deze dan s.v.p mailen? Bij voordaat dank.<BR>Doe ik iets fout in de volgorde? Laat het me weten.<BR>Wat doe ik anders fout?<P>Helup Iceman<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iceman,<P>Probeer eens in de configuratie van Piccard de delay time op 30 te zetten, had in het begin ook hetzelfde probleem bij piccard dat is nu opgelost.<P>Succes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dat te maken met de timing voor de eeprom of voor de computer? Ik zal het zeker even proberen. Slaap je eigenlijk wel?<BR>Je replied op de gekste tijden. Ik ben je er wel erkentelijk voor.<P>Bedankt en we werken eraan.<P>Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...