Ga naar inhoud


Goede settingslijst Sky voor Dreambox


FrankAdem

Aanbevolen berichten

Kent iemand een echt goede en handig gesorteerde up-to-date Settingslijst voor Sky (Astra 2) voor de Dreambox? Joske's settings zijn niet echt juist (hij gebruikt bv. 28,4 graden ipv 28,2 graden) wat Sky betreft, en die honderden kanalen staan ook maar in één bouquet. Pet123's settings zijn ook niet helemaal juist (bv. CapitalFM gebruikt een frequentie die eigenlijk niet bestaat, en heel wat andere radiostations werken ook niet). Misschien heeft een Engelsman een goede settingslijst?

 

Indien niet, dan ben ik van plan hem zelf te maken (als ik de tijd vind). Trouwens, ik wil het werk van Joske en Pet123 niet afbreken hoor ;-) Hun lijsten zijn super, enkel Astra2 niet helemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Indien niet, dan ben ik van plan hem zelf te maken (als ik de tijd vind). Trouwens, ik wil het werk van Joske en Pet123 niet afbreken hoor ;-) Hun lijsten zijn super, enkel Astra2 niet helemaal...


Als je tijd vindt (waar ik zelf ook steeds weer naar zoek) en een nieuwe en complete update van Astra2A wil maken dan kan ik die importeren in update waar ik nu meebezig ben.

Pet123
www.humaxdreamsettings.nl
dreamboxsettings@humaxdreamsettings.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...