Ga naar inhoud


Diseq motortje afstellen


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij een URL geven of een korte uitleg hoe je zo'n ding perfect afstelt, ik heb al een paar maanden geleden zo'n ding gekocht en het staat op dak draaid van links naar recht doet alles maar ik heb het gevoel dat ie niet goed staat afgesteld.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


om welke rotor gaat het ( is wel zo makkelijk voor een replay)<BR>stab bv is heel simpel <BR>gewoon zonder de motor aan tesluiten (kabel rechtstreeks in de lnb) de schaalverdeling op de rotor op +/41Gr zetten en daarna de disk op +/20 . hierna de rotor naar de sirius op 5 oost draaien (met de hand )en als je een signaal hebt .door middel van de disk te verplaatsen proberen hem te verbeteren. (graadje meer of minder)<BR>als het signaal op zijn sterkst is zet je alles vast . en sluit de rotor aan.<BR>hierna met de afstands bediening de rotor op de vooraf (fabrieks instelling) ingestelde waarde zetten de keuze sirius op 5 e<BR>met de afstandsbediening nu de rotor naar 5 e<BR>draaien en als het signaal goed is<BR>de recalculation functie toepassen.<BR>en je bent klaar.<P>gr djazzie<BR> <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...