tellar Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Weet iemand welke providers op de Ierse Sky kaart dit zijn? Ze worden niet geupdate via newcs op de dm500 voor zo ver ik kan zien aan de entitlements. Als ik weet welke providers het zijn zet ik 'm daar een nacht op. B766 B765 B773 B860 B772 ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Beeper Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 ik gebruik voor het updaten nog maar even de patched newcamd 5.28 Zal ook eens de newcs update een paar dagen proberen. Kan met Pli heel eenvoudig ff switchen tussen de emu's
tellar Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Geplaatst: 1 december 2005 Het gaat mij meer om de frustratie over de provider id's. Ik heb geen idee waar deze provider id's voor staan. Dit is een Ierse Sky-kaart, maar ik zag dat deze id's ook op een Engelse FTV-kaart staan. Nu begrijp ik het helemaal niet meer. Hoe kan ik deze id's opzoeken? Van canal digitaal is het 006A weet ik, maar is er ergens een lijst ofzo? ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen