Ga naar inhoud


multichoice kaart is dood


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,<P>sinds vanmorgen is er geen leven meer in mijn multichoicekaart (irdeto).<BR>Geen ATR geen provi codes meer.<BR>Hoe krijg ik hem weer tot leven?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf doe ik het altijd met behulp van cardwizzard daar zit een tab met reanimatie starten en de kaart er tig keer snel in en uit halen net zolang tot er weer een atr is.<BR>Daarna de kaart ff en een clone script eroverheen draaien. Er zijn diverse clone scriptjes te vinden op het net.(zgn. Icard scripts)<BR>Er is nog een manier maar die kost veel meer tijd .<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig weer een atr op mijn kaart gekregen alleen het serienummer staat nu op 00001234566 NLD.<BR>maakt dit wat uit? en hoe krijg ik nu weer een gekleurd beeld ipv zwart.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet zo lang meer duren dat je beeld niet enkel zwart/wit maar zwart zal gaan "kleuren".<BR>C+ kijkt mee en zal je nieuwe ATR snel weten te vinden.<BR>Stom, stom, stom.................<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...