Ga naar inhoud


Dvd opnemen op PVR, kan dit?


japino

Aanbevolen berichten

Ik heb een Topfield 4000PVR en een XBOX. Op de XBOX kan ik DVD's afspelen. Ik heb een paar DVD's voor mijn kinderen waar ze graag naar kijken, maar als ik de DVD in de XBOX laat zitten, gaan ze er met hun grijpgrage vingertjes aan zitten, waardoor zo'n DVD al snel naar de knoppen gaat. Nu kan ik wel kopietjes maken van die DVD's en alleen die kopietjes afspelen, maar ik vroeg me af of het ook niet mogelijk zou zijn om een DVD op te nemen op de Topfield. Je kunt dan natuurlijk geen menu's meer gebruiken en zo, maar dat is niet zo'n probleem. Mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is of er iemand ervaring mee heeft dat de XBOX tussen de Topfield en de tv wordt gezet en dat de Topfield dus het signaal van de XBOX opneemt.

TF4000PVR, TF5000ci, Dreambox 800HD, Visiosat Bisat, A1/A2/HB/A23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


In principe zou je de DVD film van VOB naar DVB formaat kunnen omzetten, en met een PC op de disk van de TF kunnen zetten. Is wel erg omslachtig, en ik heb 't nooit geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zou in theorie moeten kunnen als je de bestanden op een PC weet om te zetten naar Topfield formaat.

 

Andersom gaat wel natuurlijk, maar ik betwijfel of er programmatuur verkrijgbaar is met Topfiled .rec format als output.

 

Je kunt natuurlijk ook een USB kastje met grote harde schijf kopen, en het spul daarop kopiëren (vanaf de PC).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...