Ga naar inhoud


Kom er maar niet uit !


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<BR>Ik zou graag antwoord willen krijgen op de volgende vragen ?.<P>1. Wanneer ik een nieuwe goldkaart prog. dan als eerste de main.hex met pic24c12.exe (h.schaer), dan daarna met de andere lezer de eprom (bin.file) met Piccard 2.1 . dan weer terug naar lezer 1 en dan nog even als laatste prog. ik de pioneer.hex.<P>Nou werkt dit perfect, maar nou komen mijn volgende vragen ?.<P>Ik lees dat er voor Seca nu ook Auto update files zijn, houdt dit dan in dat ik een kaartje nog maar 1x hoef te prog. en dat dit dan blijft werken!.<BR>En als dit kan, hoe moet ik deze dan programeren.<P>Ik hoor het graag, <BR>Groeten Ronald<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of een Autoupdate inderdaad blijft werken is maar de vraag. Ik heb de mijn auto geprogrameerd op de volgende manier.<P>Als eerste heb ik een loader.hex geprogrameerd met ICProg. Daarna heb ik de Binfile geprogrameerd met WinPhoenix en daarna de auto_seca.hex weer met ICProg. En klaar is het kaartje. Er zullen vast wel andere users zijn die dat op een andere manier doet. Iedereen doet het op zijn manier natuurlijk.<P>Maar of het inderdaad werkt is nog maar de vraag. Je kan het beste wachten tot eind van de maand dan zullen er weer Keywissels zijn en dan komen we er ook achter op de Autoupdate inderdaad werkt.<P>Ik hoop dat je hier iets aan hebt.<P>Greetz<BR>J<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Johnnny1:<BR><B>Of een Autoupdate inderdaad blijft werken is maar de vraag. Ik heb de mijn auto geprogrameerd op de volgende manier.<P>Als eerste heb ik een loader.hex geprogrameerd met ICProg. Daarna heb ik de Binfile geprogrameerd met WinPhoenix en daarna de auto_seca.hex weer met ICProg. En klaar is het kaartje. Er zullen vast wel andere users zijn die dat op een andere manier doet. Iedereen doet het op zijn manier natuurlijk.<P>Maar of het inderdaad werkt is nog maar de vraag. Je kan het beste wachten tot eind van de maand dan zullen er weer Keywissels zijn en dan komen we er ook achter op de Autoupdate inderdaad werkt.<P>Ik hoop dat je hier iets aan hebt.<P>Greetz<BR>J<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Het werkt, nog bedankt voor de hulp, groeten Ronald<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...