Ga naar inhoud


HE teebee !!!!


Gast

Aanbevolen berichten

HE TEEBEE<P>kun je effe kontakt met me opnemen<BR>ik ben nu op het sat4all chat board<P>dus als ke nu ook aanwezig bent laat effe wat weten<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ga nu weg maar heb even een vraag aan je <BR>namelijk het volgende <P>weet jij waar ik discovery can ontvangen met nl ondertiteling <P>ik heb het gevonden maar hij blijft niet vast staan <BR>mijn vraag was dan ook hoe kan ik die vast zetten zodat ie niet steeds weg gaat ..<P>kijk het maar eens na met een nokia 9500<BR>met dvb2000 ga nu in het canaal digitaal naar kanaal 20 hier staat ie standaart op <BR>naar fre 12344 pol h symb 27500 fec 3/4 acbw 54 wanneer je in het menu naar search gaat (<P>dus eerst naar het kanaal van discovery > dan naar menu > dan naar tuner > naar search >naar discovery >laat hem nu zoeken dit duurt zo'n 2 a 3 minuten je moet even wachten op eens heb je beeld geluid en ondertiteling en valt weer weg <BR>hoe kan dit ?????? <P>dit is nieuw voor mij <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met je nokia 9500, kan je discovery in het canal+ pakket wel vergeten. C+ gebruikt simulcrypt: seca/irdeto. Discovery is alleen in seca te ontvangen, even als:<BR>C+ 16/9<BR>Cinecinemas<BR>NGchannel<BR>De overige zenders in dit pakket zijn dus zowel in seca als irdeto.<BR>Soms komt er inderdaad een signaaltje door voor een paar seconden, dit lijkt mij een bug in de simulcrypt die canal+ gebruikt.<BR>Wil je deze zenders ontvangen, dan heb je dus een seca doosje nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...