Jump to content

HE teebee !!!!

Guest

Recommended Posts

HE TEEBEE<P>kun je effe kontakt met me opnemen<BR>ik ben nu op het sat4all chat board<P>dus als ke nu ook aanwezig bent laat effe wat weten<P><P>------------------<BR>

ik ga nu weg maar heb even een vraag aan je <BR>namelijk het volgende <P>weet jij waar ik discovery can ontvangen met nl ondertiteling <P>ik heb het gevonden maar hij blijft niet vast staan <BR>mijn vraag was dan ook hoe kan ik die vast zetten zodat ie niet steeds weg gaat ..<P>kijk het maar eens na met een nokia 9500<BR>met dvb2000 ga nu in het canaal digitaal naar kanaal 20 hier staat ie standaart op <BR>naar fre 12344 pol h symb 27500 fec 3/4 acbw 54 wanneer je in het menu naar search gaat (<P>dus eerst naar het kanaal van discovery > dan naar menu > dan naar tuner > naar search >naar discovery >laat hem nu zoeken dit duurt zo'n 2 a 3 minuten je moet even wachten op eens heb je beeld geluid en ondertiteling en valt weer weg <BR>hoe kan dit ?????? <P>dit is nieuw voor mij <P>------------------<BR>

Met je nokia 9500, kan je discovery in het canal+ pakket wel vergeten. C+ gebruikt simulcrypt: seca/irdeto. Discovery is alleen in seca te ontvangen, even als:<BR>C+ 16/9<BR>Cinecinemas<BR>NGchannel<BR>De overige zenders in dit pakket zijn dus zowel in seca als irdeto.<BR>Soms komt er inderdaad een signaaltje door voor een paar seconden, dit lijkt mij een bug in de simulcrypt die canal+ gebruikt.<BR>Wil je deze zenders ontvangen, dan heb je dus een seca doosje nodig.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.